Hannu Hirvonen: Avaruusajasta muistiin jäi Rymd

Turussa asuva kirjailija Hannu Hirvonen on julkaissut järjestyksessään toisen aforismikokoelmansa nimeltään Avaruusajasta muistiin jäi Rymd. Kirjan on kustantanut Tampereen aforismiyhdistys ry.

rymd

Uudessa kokoelmassaan hän puree kiinni niin talouden kylmiin tosiasioihin kuin muistin ja luopumisen teemoihin.

Hannu Hirvosen aforismeja on julkaistu mm. Turun Sanomissa, Tiheiden ajatusten kirja -antologiassa ja hänen mietelauseitaan on palkittu useissa eri aforismikilpailuissa.

Esikoiskokoelma Kiireestä kantapää julkaistiin 2011 Suomen aforismiyhdistyksen Pilke-kirjasarjassa.

Uudella kokoelmallaan Hirvonen vankistaa asemaansa suomalaisen nykyaforistiikan eturivissä.

hannu_hirvonen

Avaruusajasta muistiin jäi Rymd -kirjaa saa hankittua Sanasadon kirjakaupasta.

(Suomen aforismiyhdistyksen jäsenet -20%, mainitse tilauksen yhteydessä)

Paperiton tulevaisuus, etujoukko jo täällä.

Ihmisyys, testattu hiirillä.

Raha raadollista, ihmiset kärpäsiä.

Syö kädestä, syö myös käden.

Villakoiran ydin, emmeköhän me senkin halkaise.

En tiedä. Olen siinä asiantuntija.

Ohjelmallinen kirjanjulkistusilta Turussa PE 12.2. klo 18:00 Radbar Turku. Vapaa pääsy.