Liity postituslistalle

Liity Suomen aforismiyhdistyksen sähköpostilistalle

* pakollinen tieto

Jäsenyys

Postituslistalla julkaistaan tietoa järjestön toiminnasta ja aforismiaiheisista tapahtumista. Saat meiltä postia kerran tai kaksi kuukaudessa. Jos haluat liittyä postituslistalle, anna meille lupa olla sinuun yhteydessä sähköpostitse:

Voit poistua postituslistalta koska tahansa valitsemalla sähköpostiviestistä linkin ”poistu postituslistalta (unsubscribe)” tai ottamalla yhteyttä osoitteeseen [email protected]. Käsittelemme yhteystietojasi luottamuksella emmekä luovuta niitä ulkopuolisille. Saat lisätietoa tietosuojakäytännöistä kotisivuiltamme löytyvästä tietosuojaselosteesta.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp’s privacy practices here.