Minka Heino on uusi puheenjohtaja

Suomen aforismiyhdistyksen vuosikokous valitsi 25.11.2017 Kansallis-kirjastossa uudet hallituksen jäsenet vuodelle 2018.

Uudeksi yhdistyksen puheenjohtajaksi valittiin nykytaiteilija Minka Heino Vihdistä.

Hän on opiskellut kuvataidetta ja kirjoittamista. Minka on tehnyt erilaisia taideprojekteja lasten ja nuorten kanssa ja palkittu taiteellisesta työstään nuorten parissa Vihdissä. Tämän vuoden alussa häneltä ilmestyi suosituksi osoittautunut esikoisteos Pinnalla. Pop! Lasten aforismikirja, jota käytetään mm. sanataidekoulussa yhtenä oppikirjana. Minka Heino toimii Muu ry:n hallituksessa sekä Suomen taiteilijaseuran edustajistossa ja on Hiiden Opiston johtokunnan jäsen.

Muut Suomen aforismiyhdistyksen hallitukseen 2018 valitut ovat Hanna-Leena Ylinen, Timo Salo, Hannu Pulkkinen, Toni Heikkinen ja Janne Tompuri. Hallituksen varajäsenenä toimii Tomi Aho.

Yhdistyksen toiminnantarkastajaksi valittiin Esko Laaksonen ja varatoiminnantarkastajaksi Vesa Papunen.