Tampereen aforismiyhdistyksen kilpailu taas avoinna

Tampereen aforismiyhdistys  järjestää jo kuudetta kertaa kaikille avoimen valtakunnallisen aforismikilpailun.

Kukin kirjoittaja saa osallistua kilpailuun yhdellä, viiden suomenkielisen aforismin sarjalla.

Sarjan aihe on vapaa. Kilpailuun osallistuvat aforismit eivät saa olla olleet julkisesti esillä ennen tulosten julkaisemista.

Osallistuminen:
Kirjoita aforismit koneella yhdelle A4-liuskalle. Kirjoita aforismiliuskalle lisäksi nimimerkkisi, mutta älä muita tunnistetietoja.

Laita aforismiliuska kirjekuoreen ja kuoren sisään toinen kirjekuori, jonka päällä on nimimerkkisi ja sisällä nimimerkkisi, nimesi ja yhteystietosi, muun muassa sähköpostiosoite.

Lähetä kirje osoitteeseen:

Tampereen aforismiyhdistys ry
Aforismikilpailu
c/o Sanasato
Kauppakatu 14
33210 Tampere

Kilpailuun hyväksytään aforismit, joiden postileima on 28.2.2018 tai aikaisempi.

Tampereen aforismiyhdistyksen nimeämä raati valitsee parhaan sarjan. Raadin puheenjohtajana toimii aforisti Heikki Vesterinen.

Paras sarja, palkinto 100 euroa ja kunniamaininta.
Mahdolliset muut palkittavat, kunniamaininta.

Kilpailun tulokset julkistetaan ja palkinnot jaetaan Suomen aforismipäivän tietämillä 17.4.2018 klo 18.00 Kirjakauppa Teos & Tulenkantajissa, Hämeenpuisto 25, Tampere

Järjestäjä varaa itselleen oikeuden julkistaa medialle palkittavat aforismit ja niiden kirjoittajat. Järjestäjä varaa myös oikeuden julkistaa yksittäisiä aforismeja sivuillaan www.tampereenaforismiyhdistys.fi kirjoittaja mainiten, ellei osallistuja tätä aforismikirjeessään kiellä.
Kilpailuun osallistumisesta mahdollisesti aiheutuvia kuluja ei korvata.

Lisätietoja antavat

Asko Ahonen, asko.ahonen (a) cashinvest.fi