Aforismikilpailu

Suomen aforismiyhdistys järjestää Tampereen aforismiyhdistyksen kunniakkaasti aloittaman ja aiemmin järjestämän aforismikilpailun, joka on valtakunnallinen ja avoin kaikille osallistujille.

Kirjoittaja saa osallistua kilpailuun yhdellä viiden aforismin sarjalla. Sarjan aiheena on toivo. Kilpailuun osallistuvat aforismit eivät saa olla julkisesti esillä ennen tulosten julkaisua. Toivottavaa on, että kilpailuun osallistutaan tuoreilla ajatuksilla.

Aforismit lähetetään sähköpostilla yhdistyksen puheenjohtaja Minna-Karoliina Heinolle osoitteeseen [email protected] sunnuntaihin 28.3.2021 klo 23.55 mennessä. Myöhästyneet aforismit jäävät kisan ulkopuolelle. Kirjoita sähköpostin otsikoksi ”Aforismisarja”. Älä lähetä liitetiedostoja vaan kirjoita viisi aforismiasi sähköpostin tekstikenttään.

Suomen aforismiyhdistyksen nimeämä raati valitsee parhaan tai parhaat aforismisarjat.

Kilpailun tulokset julkaistaan ja palkinnonsaaja tai saajat kerrotaan sekä kymmenen parasta aforismisarjaa luetaan aforismipäivänä 18.4.2021 Facebook Live -tapahtumassa. Tapahtumasta informoidaan tarkemmin lähempänä ajankohtaa.

Kilpailussa jaetaan palkinnot seuraavasti:

Parhaan aforismisarjan kirjoittanut saa palkinnoksi 100 euroa. Raati varaa itselleen mahdollisuuden jakaa palkintosumma useamman kirjoittajan kesken. Kilpailussa voidaan palkita myös muita kirjoittajia raadin harkinnan mukaan.

Suomen aforismiyhdistys varaa oikeuden julkaista kilpailuun lähetettyjä aforismeja kilpailun puitteissa esimerkiksi yhdistyksen sosiaalisessa mediassa ja muulle julkiselle medialle. Kilpailuun lähetetyistä aforismeista ei makseta kirjoittajalle korvausta.

Lisätietoja saa yhdistyksen puheenjohtajalta Minna-Karoliina Heinolta osoitteesta

Onnea kilpailuun!