Aforismit kohtaavat raiteilla tammikuussa 2019

Suomen aforismiyhdistyksen kautta kerätään laadukkaita mietelauseita esille Helsingin raitiovaunuihin, metroihin ja metroasemille.

Kaupunkitaiteeseen sijoittuva Aforismeja raiteilla -kampanja toteutetaan pääkaupunkiseudulla jo yhdettätoista kertaa, ja se tarjoaa aforistiikalle ja aforismien kirjoittajille laajaa näkyvyyttä. Pelkästään metrolla tehdään yli 150 000 matkaa päivässä.

Vuoden 2019 raideaforismien teema on kohtaaminen. Millä tavoin kohtaaminen voi tiivistyä muutamaan sanaan tänä pikaviestien aikakautena?

Lähetä omat raideaforismiehdotuksesi kohtaamisteemasta osoitteeseen [email protected] 2.12.2018 mennessä otsikolla RAIDEAFORISMEJA. Myöhästyneitä aforismeja ei lasketa mukaan.

Aforismit raiteille valitsee aforismiyhdistyksen hallitus. Aforismit liikkuvat kaupunkikuvassa ajanjaksolla 7.–20.1.2019. Mukaan valitaan 20 aforismia ja valittujen aforismien kirjoittaja saa tiedon asiasta viimeistään viikolla 1.

Tempaus toteutetaan yhteistyössä HSL Helsingin seudun liikenne -kuntayhtymän sekä Suomen aforismiyhdistyksen kanssa.
Huomioithan vielä, että kun tarjoat aforismejasi, annat samalla yhdistykselle ja HSL:lle oikeuden käyttää aforismejasi kyseisessä kampanjassa niin liikennevälineissä kuin muissakin kampanjayhteyksissä (esim. asemat, HSL:n tiedotuspalstat, kampanjan tiedotukseen liittyvät nettisivut). Kampanjaan valituista aforismeista ei makseta kirjoittajille rahallista palkkiota.

Mukavaa syksyä sekä lumisen talven odottelua!

puheenjohtaja
Suomen aforismiyhdistys ry