Syyskokous la 2.12.2023 klo 14:00 Oodissa

Suomen aforismiyhdistys ry:n syyskokous järjestetään lauantaina 2.12.2023 klo 14:00 (huom! uusi aika!) Keskustakirjasto Oodissa osoitteessa Töölönlahdenkatu 4, 00100 Helsinki. Tilana Oodissa on Ryhmätila 4. Saapumisohjeet www.oodihelsinki.fi.

Voit osallistua kokoukseen myös etänä. Ilmoittaudu kokoukseen lähettämällä sähköposti puheenjohtajalle osoitteeseen [email protected]. Laita viestiin otsikoksi ”ilmoittautuminen syyskokoukseen”. Ilmoittauduthan mukaan viimeistään torstaina 30.11.2023.

Mukaan kokoukseen pääset omalla tietokoneellasi tai puhelimellasi klikaten linkkiä, jonka puheenjohtaja sinulle lähettää. Puheenjohtaja lähettää linkin ja kokousmateriaalit perjantaina 1.12.2023.

Syyskokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, kuten valitaan yhdistyksen puheenjohtaja ja hallitus sekä toiminnantarkastaja vuodelle 2024. Lisäksi käsitellään toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä päätetään jäsenmaksun suuruudesta vuodelle 2024.

Pyydämme mahdollisia puheenjohtajaehdokkaita, kuten myös hallituksen jäsenyydestä kiinnostuneita aforismiyhdistyksen jäseniä ilmoittamaan ennakkoon, mikäli on käytettävissä yhdistyksen hallituksen toimintaan. Ehdokkaaksi voi toki asettua myös syyskokouksen aikana. Ilmoittautumiset [email protected].

Kokouksen jälkeen julkistetaan sikermäkilpailun voittaja sekä luetaan voittajan ja yhdeksän muun kirjoittajan sikermät. Voittajan ja muut ansioituneet aforismisikermät valitsee Suomen aforismiyhdistyksen hallituksen jäsenet Minna-Karoliina Heino, Toni Heikkinen ja Maija-Liisa Nyman.

Lämpimästi tervetuloa kokoukseen ja kuulemaan kilpailun tulokset!

Jäsenmaksu
Muistathan, että jäsenmaksu mahdollistaa tapahtumat, kampanjat ja yhdistyksen toiminnan. Jäsenmaksu on 15 euroa. Jäsenmaksu maksetaan Suomen aforismiyhdistyksen tilille FI59 1470 3000 2560 35. Käytäthän maksaessasi viitenumeroa 123. Jäsenmaksu kattaa kuluvan kalenterivuoden 2023. Jäsenmaksu tulee olla maksettu syyskokoukseen mennessä.

Ystävällisin terveisin,
Minna-Karoliina Heino