Aforismeja raiteilla -kampanjalle uusi nimi – Ajatus kulkee!

Suomen aforismiyhdistyksen ja HSL:n yhteinen Aforismeja raiteilla -kampanja saa uudeksi nimekseen Ajatus kulkee, sillä aforismeja on esillä myös busseissa vuonna 2023.

Aforismit ovat esillä HSL:n liikennevälineissä 1.5.–14.5.2023. Kampanja tarjoaa laajaa näkyvyyttä niin aforistiikalle kuin myös aforismien kirjoittajille. Kampanjaan kerätään laadukkaita aforismeja. Aforismien aihe on vapaa. Aforismeja tullaan valitsemaan 20–25 henkilöltä ja mukaan toivotaan myös ruotsinkielisiä aforismeja.

Jos haluat tarjota omia aforismejasi Ajatus kulkee -kampanjaan, lähetä 1–3 aforismia sähköpostilla osoitteeseen [email protected] viimeistään sunnuntaina 9.4.2023. Otsikoi sähköpostiviesti “Ajatus kulkee -kampanja”. Aforismit valitsee aforismiyhdistyksen hallitus. Kampanjaan valittujen aforismien kirjoittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Lähettämällä aforismejasi kampanjaan annat luvan aforismien esittämiseen HSL:n liikennevälineissä sekä julkaisuun HSL:n ja Suomen aforismiyhdistyksen digitaalisissa kanavissa.

Jäsenmaksu 2023

Muistathan, että jäsenmaksusi mahdollistaa tapahtumat, kampanjat ja yhdistyksen toiminnan. Jäsenmaksu vuodelle 2023 on 15 euroa. Jäsenmaksu maksetaan Suomen aforismiyhdistyksen tilille FI59 1470 3000 2560 35. Käytä maksaessasi viitenumeroa 123. Jäsenmaksu kattaa kalenterivuoden 2023.