Aforismipäivä 18.4.2021

Juhlimme Suomen aforismipäivää sunnuntaina 18.4.2021 klo 18.00 Facebook Live -lähetyksellä. Esitystä pääset katsomaan Suomen aforismiyhdistyksen Facebook-sivuston kautta.

Tapahtumassa esiintyvät puheenjohtaja Minna-Karoliina Heino ja hallituksen jäsen Leena Sainio. He lukevat aforismisikermäkilpailun kymmenen parasta sikermää ja paljastavat voittajan sekä raadin, joka suoritti valinnat. Mukana myös muuta aforismipäivään liittyvää sanailua.

Nyt kaikki mukaan kuuntelemaan ja katselemaan aforistiikkaa aforismeille pyhitettynä päivänä!

Puheenjohtaja radio Deissä perjantaina 16.4.2021.

Yhdistyksen puheenjohtajaa Minna-Karoliina Heinoa haastattelee Radio Deissä toimittaja Anu Lehtipuu perjantaina 16.4.2021 klo 15.40.

Tervetuloa kuuntelemaan asiaa aforistiikasta, yhdistyksestä ja vähän siitäkin, kuinka Minna-Karoliina Heinosta tuli yhdistyksen puheenjohtaja.

Kuulumisiin!