Aforismitapahtuma – Oulu, Kuopio ja koko muu Suomi!

Suomen aforismiyhdistys järjestää Zoom-tapaamisen ajatuksella aforismi, mietelause, ajatelma, hahmotelma, kudelma. Rakkaalla lapsella on monta nimeä.

Tapahtumassa keskustellaan aforistiikasta yhdistyksen puheenjohtajan Minka Heinon johdolla sekä kirjoitetaan mukavalla tavalla omia aforismeja.

Tapahtumassa puheenjohtajan lisäksi ovat mukana alueiden yhteyshenkilöt, joten jos olet innostunut verkottautuja, nyt kannattaa tulla mukaan!

Oulu ja Oulun seutu
Tapahtuma järjestetään oululaisille ja Oulun seudulla asuville keskiviikkona 27.4.2022 klo 18.00–19.30.

Ilmoittautuminen sähköpostilla osoitteeseen [email protected]. Laita sähköpostin otsikkoon sana OULU. Puheenjohtaja lähettää osallistumislinkin tiistaina 26.4.2022.

Kuopio ja Kuopion seutu
Tapahtuma järjestetään kuopiolaisille ja Kuopion seudulla asuville keskiviikkona 4.5.2022 klo 18.00–19.30.

Ilmoittautuminen sähköpostilla osoitteeseen [email protected]. Laita sähköpostin otsikkoon sana KUOPIO. Puheenjohtaja lähettää osallistumislinkin tiistaina 3.5.2022.

Koko muu Suomi
Tapahtuma järjestetään kaikille halukkaille keskiviikkona 11.5.2022 klo 18.00–19.30.

Ilmoittautuminen sähköpostilla osoitteeseen [email protected]. Laita sähköpostin otsikkoon sana MUU. Puheenjohtaja lähettää osallistumislinkin tiistaina 10.5.2022.

Tule mukaan aforistiseen tapahtumaan, jossa sukelletaan pintaa syvemmälle.

Minka Heino