Aforismiyhdistyksen vieraana Kulttuurivihkojen päätoimittaja Elias Krohn

Kuinka koota aforismikirja? Kuinka kustantaa tai saada aforismikirja kustannettavaksi? Jos tämänlaiset kysymykset askarruttavat mieltäsi niin silloin kannattaa osallistua aforismiyhdistyksen järjestämään zoom-tapaamiseen lauantaina 8.5.2021 klo 13.00–14.00.

Tapahtumassa Kulttuurivihkojen päätoimittaja ja toimitusjohtaja Elias Krohn pitää ensin edellä mainittuihin kysymyksiin liittyvän alustuksen ja vastailee sitten jäsenistöltä nouseviin kysymyksiin.

Ilmoittautumiset puheenjohtajalle osoitteeseen [email protected]. Laita otsikoksi ”Aforismitapahtuma 8.5.”.

Puheenjohtaja Minna-Karoliina Heino lähettää osallistumislinkin kaikille mukaan ilmoittautuneille sähköpostitse perjantaina 7.5.2021. Lämpimästi tervetuloa kuuntelemaan ja kyselemään!