Sikermäkilpailuun osallistui 65 aforistikkoa

Suomen aforismiyhdistys järjestää Tampereen aforismiyhdistyksen kunniakkaasti aloittaman ja aiemmin järjestämän aforismikilpailun, jossa etsitään viiden aforismin sikermää aiheella toivo.

Kilpailuaika sulkeutui 28.3.2021 ja kisaan mukaan ennätti 65 kirjoittajaa. Kilpailun esiraati valitsee kymmenen parasta aforismisikermää ja ylituomari valitsee näistä parhaimman.

Kilpailun voittaja sekä kaikki kymmenen finaaliin päässyttä aforismisikermää esitetään aforismipäivänä 18.4.2021 klo 18.00 järjestettävässä Facebook Live -esityksessä.

Aforismisikermiä lukevat ja samalla aforismipäivää juhlivat yhdistyksen puheenjohtaja Minna-Karoliina Heino ja hallituksen jäsen Leena Sainio. Tapahtuman kuvaa hallituksen sihteeri Janne Tompuri.

Esitystä pääsee katsomaan Aforismiyhdistyksen Facebook-sivun kautta.

Tervetuloa mukaan juhlimaan, kuuntelemaan ja katselemaan sekä jännittämään kuka vie voiton!