Aforistinen open mic -ilta Rikhardinkadun kirjastossa 18.4. klo 18:00

Suomen aforismiyhdistys järjestää torstaina 18. huhtikuuta 2024 klo 18:00–20:00 yleisölle avoimen open mic -illan Rikhardinkadun kirjastossa kokoustila Turessa (1. krs.).

Tilaisuuden avaa lämmittelijöinä Hanna-Leena Ylinen, Titta Kurki, Maija-Liisa Nyman, Ilpo Vänskä ja Vesa Papunen, jotka lukevat valikoiman aforismejaan. Tämän jälkeen yleisöllä on mahdollisuus lukea ääneen omia aforismejaan ja keskustella aforistiikasta. Esiintyjille on kullekin varattu 5–8 minuuttia aikaa, jotta kaikki halukkaat pääsevät ääneen. Lämpimästi tervetuloa!

Tilaisuuteen voi osallistua myös etänä Zoom-alustalla. Ilmoittaudu tilaisuuden Zoom-toteutukseen viimeistään ke 17.4.2024 klo 9:00 lähettämällä sähköpostiviesti otsikolla “Osallistun aforistiseen open mic -iltaan Zoom-alustalla” osoitteeseen [email protected]. Ilmoittautuneet saavat sähköpostitse linkin Zoom-alustalle ennen tapahtuman alkua.

Valtakunnallista Suomen aforismipäivää vietetään joka vuosi Suomen aforismiyhdistyksen perustamisen vuosipäivänä 18. huhtikuuta. Yhdistys on perustettu vuonna 2005 ja aforismipäivää on vietetty vuodesta 2006.

Artikkelikuvan lähde ja tekijänoikeudet.