Suomen aforismipäivä 18.4.2019

Suomen aforismipäivää vietetään kiirastorstaina 18.4.2019. Tänä vuonna yhdistys on haastanut kaikki Suomen kirjastot mukaan aforismipäivän viettoon. Haasteena on nostaa yksi aforismiteos kirjaston omista kokoelmista esille esimerkiksi some-päivityksenä tai näyttelynä kirjaston omissa tiloissa. Muistakaahan siis olla tarkkana ja kannustaa kotikirjastoanne mukaan aforismipäivän viettoon. Suomen aforismipäivää on vietetty vuodesta 2006 alkaen.

Kevätkokous 7.5.2019

Yhdistyksen hallitus kutsuu ystävällisesti kaikki jäsenensä kevätkokoukseen. Kokous pidetään tiistaina 7.5.2019 klo 17.00 Keskustakirjasto Oodissa (ryhmätila 4) osoitteessa Töölönlahdenkatu 4, 00100 Helsinki.

Kevätkokouksessa käsitellään edellisen vuoden toimintakertomus, vahvistetaan tilinpäätös ja myönnetään tili- ja vastuuvapaus tilivelvollisille.

Kevätkokouksen jälkeen Tampereen aforismiyhdistyksen puheenjohtaja Asko Ahonen kertoo Tampereen yhdistyksen julkaisuista sekä historiasta.

Jäsenmaksu 2019

Muistathan maksaa jäsenmaksusi. Jäsenmaksu tulee olla maksettu kevätkokoukseen mennessä.

Maksun maksat seuraavasti:

Jäsenmaksu 10 euroa tai kannatusjäsenyys 20 euroa tai 100 euroa yhteisöltä. Jäsenmaksu maksetaan Suomen aforismiyhdistyksen tilille FI59 1470 3000 2560 35. Käytäthän maksaessasi viitenumeroa 123. Jäsenmaksu kattaa kuluvan kalenterivuoden.

Hyvää pääsiäisen sekä aforismipäivän odotusta!

Ystävällisin terveisin,
Minna-Karoliina Heino