Syyskokous ja vuoden aforismikirjan valinta

Suomen aforismiyhdistys ry:n syyskokous järjestetään keskiviikkona 23.11.2022 klo 17.00 Keskustakirjasto Oodissa osoitteessa Töölönlahdenkatu 4, 00100 Helsinki. Tilana Oodissa on Ryhmätila 4. Saapumisohjeet www.oodihelsinki.fi.

Voit osallistua kokoukseen myös etänä. Ilmoittaudu kokoukseen lähettämällä sähköposti puheenjohtajalle osoitteeseen [email protected]. Laita viestiin otsikoksi ”ilmoittautuminen syyskokoukseen”. Ilmoittauduthan mukaan viimeistään sunnuntaina 20.11.2022.

Mukaan kokoukseen pääset omalla tietokoneellasi tai puhelimellasi klikaten linkkiä, jonka puheenjohtaja sinulle lähettää. Puheenjohtaja lähettää linkin ja kokousmateriaalit maanantaina 21.11.2022.

Syyskokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, kuten valitaan yhdistyksen puheenjohtaja ja hallitus sekä toiminnantarkastaja vuodelle 2023. Lisäksi käsitellään toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä päätetään jäsenmaksun suuruudesta vuodelle 2023.

Pyydämme mahdollisia puheenjohtajaehdokkaita, kuten myös hallituksen jäsenyydestä kiinnostuneita aforismiyhdistyksen jäseniä ilmoittamaan ennakkoon, mikäli on käytettävissä yhdistyksen hallituksen toimintaan. Ehdokkaaksi voi asettua myös syyskokouksen aikana. Ilmoittautumiset [email protected].

Kokouksen jälkeen halukkaat saavat lukea maksimissaan kolme omaa aforismia aiheesta pikkujoulu. Tämän teeman alle mahtuu monia näkemyksiä ja kokemuksia, joita olisi kiva kuulla.

Lämpimästi tervetuloa kokoukseen!

Vuoden 2022 aforismikirjan valinta
Suomen aforismiyhdistys pyytää ystävällisesti lähettämään vuonna 2022 julkaistut aforismikirjat (1 kappale) vuoden aforismikirja -kilpailuun.

Lähetä teos viimeistään 31.12.2022 (postileima riittää). Toivomme myös kaikkia omakustanteita mukaan kisaan. Kirja lähetetään puheenjohtajalle. Osoitteen saat sähköpostitse [email protected]. Kilpailuun lähetettyjä kirjoja ei palauteta lähettäjälle.

Vuoden aforismiteos valitaan kahdeksattatoista kertaa. Valinnan vuoden 2022 aforismikirjaksi tekee Hanna-Leena Ylinen. Hanna-Leena Ylinen on Helsingissä asuva kirjoittaja ja aforistikko. Ylinen toimi vuoden 2019 Turun Sanomien aforistikkona ja hänen teoksensa Jotta varastaisit ajatukseni voitti vuoden aforismikirjapalkinnon vuonna 2019.  Hanna-Leena Ylinen on julkaissut myös aforismikokoelman Kilpikaarnaihminen vuonna 2021.

Vuoden aforismikirja valitaan tammikuussa 2023. Voittajalle ilmoitetaan asiasta henkilökohtaisesti.

Onnea kaikille kilpailuun osallistuville!

Jäsenmaksu
Muistathan, että jäsenmaksu mahdollistaa tapahtumat, kampanjat ja yhdistyksen toiminnan.

Jäsenmaksu on 15 euroa. Jäsenmaksu maksetaan Suomen aforismiyhdistyksen tilille FI59 1470 3000 2560 35.

Käytäthän maksaessasi viitenumeroa 123. Jäsenmaksu kattaa kuluvan kalenterivuoden 2022.

Jäsenmaksu tulee olla maksettu syyskokoukseen mennessä.

puheenjohtaja
Suomen aforismiyhdistys ry