Puheenjohtaja Minna-Karoliina Heino jatkaa kuudennelle kaudelleen

Minna-Karoliina Heino jatkaa Suomen aforismiyhdistyksen puheenjohtajana. Syyskokous valitsi Heinon puheenjohtajaksi nyt jo kuudennelle kaudelleen. Syyskokouksessa myös hallitus valittiin jatkamaan. Yhdistyksen hallituksessa jäsenet ensi vuonna ovat Toni Heikkinen, Päivi Lappalainen, Maija-Liisa Nyman, Leena Sainio, Timo Salo ja Janne Tompuri.

Syyskokouksessa hyväksyttiin toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2023. Yhdistys aloittaa ensi vuonna aforismien keräämisen myöhemmin julkaistavaan antologiaan. Aforismiantologia on yhdistyksen oma, itsenäinen kustannustyö. Ensi keväänä aforismiyhdistys järjestää myös Tampereen aforismiyhdistyksen aloittaman kilpailun, jolla etsitään suomenkielistä aforismisarjaa. Rahaa on varattu myös muun muassa yleisötilaisuuksien järjestämiseen.

Yhdistyksen jäsenmaksu säilyy ennallaan eli vuonna 2023 jäsenmaksu on 15 euroa. Jäsenmaksun eräpäivä on 18.4.2023. Maksu pyydetään maksamaan  sen vuoden aikana, jolle maksu kuuluu.

Syyskokous pidettiin Helsingissä kirjasto Oodissa, ja siihen oli mahdollista osallistua myös etäyhteydellä.