Aforismiyhdistyksen ja HSL:n kampanjaan haetaan jälleen aforismeja – lähetä omasi 31.3. mennessä!

Suomen aforismiyhdistyksen ja HSL:n yhteinen Ajatus kulkee -kampanja kutsuu taas kirjoittajia!

Aforismit ovat esillä HSL:n liikennevälineissä 22.4.–5.5.2024. Jo perinteeksi muodostunut kampanja tarjoaa laajaa näkyvyyttä niin aforistiikalle kuin myös aforismien kirjoittajille. Mukaan etsitään laadukkaita, uusia aforismeja. Tällä kertaa teemana on ”Heitä hymy!” Aforismiyhdistyksen hallituksen valitsijaraati toivookin pääsevänsä lukemaan erityisesti iloisia, hyvän mielen tuovia ajatelmia.

Aforismeja valitaan 20–25 henkilöltä. Mukaan toivotaan myös ruotsinkielisiä aforismeja.

Jos haluat tarjota omia aforismejasi Ajatus kulkee -kampanjaan, lähetä 1–3 aforismia sähköpostilla osoitteeseen [email protected]. Aforismien on oltava perillä viimeistään sunnuntaina 31.3.2024. Otsikoi sähköpostiviestisi “Ajatus kulkee -kampanja”. Aforismit valitsee aforismiyhdistyksen hallituksen valitsijaraati. Kampanjaan valittujen aforismien kirjoittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Lähettämällä aforismejasi kampanjaan annat luvan aforismien esittämiseen HSL:n liikennevälineissä sekä julkaisuun HSL:n ja Suomen aforismiyhdistyksen digitaalisissa kanavissa.