Aforismiyhdistyksen kevätkokous 27.3.2024

Hyvät yhdistyksen jäsenet,

Nyt on oiva mahdollisuus osallistua Suomen aforismiyhdistyksen kevätkokoukseen, sillä se järjestetään hybridikokouksena. Kokoukseen voi osallistua paikan päällä tai etäyhteydellä.

Kokous pidetään keskiviikkona 27.3.2024 klo 19.00. Kokoonnumme Keskustakirjasto Oodissa ryhmätyötila 1:ssä (2 krs.). Keskustakirjasto Oodi löytyy osoitteesta Töölönlahdenkatu 4, 00100 Helsinki.

Osallistuessasi kokoukseen etänä, puheenjohtaja lähettää sähköpostitse linkin Zoomiin maanantaina 25.3.2024. Jos linkkiä ei kuulu, laitathan siitä viestin puheenjohtajalle. Ilmoittauduthan kokoukseen viimeistään sunnuntaina 24.3.2024.

Ilmoittaudu kokoukseen lähettämällä sähköpostiviesti puheenjohtajalle osoitteeseen [email protected].
Otsikoi viesti ”Ilmoittautuminen kevätkokoukseen Zoom/paikalla” ja valitse joko”Zoom” tai ”paikalla”. Toki voit myös vain saapua paikalle. Huomioithan kuitenkin sen, että jos osallistut etänä, sinun on lähetettävä siitä tieto etukäteen, jotta saat linkin kokoukseen.

Kevätkokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, kuten tilinpäätös ja toimintakertomus vuodelta 2023 sekä päätetään hallituksen vastuuvapaudesta.

Tervetuloa kevätkokoukseen!

Ps. Muistathan maksaa jäsenmaksusi kevätkokoukseen mennessä.