Kevätkokous 30.5.2021 kello 17:00

Hyvät yhdistyksen jäsenet,

Suomen aforismiyhdistyksen kevätkokous järjestetään Zoom-kokouksena. Yhdistyksen hallitus on päätynyt tähän ratkaisuun niin koronatilanteen kuin osallistumismahdollisuuksien vuoksi. Sääntömääräinen kevätkokous pidetään sunnuntaina 30.5.2021 klo 17:00.

Voit ilmoittautua mukaan kokoukseen lähettämällä sähköpostin puheenjohtajalle osoitteeseen [email protected] otsikoksi ”ilmoittautuminen kevätkokoukseen”.

Kokouksen alkaessa pääset siihen mukaan omalla tietokoneellasi klikaten linkkiä, jonka puheenjohtaja sinulle lähettää. Puheenjohtaja lähettää linkin kokousmateriaaleineen osallistujille perjantaina 28.5.2021. Ilmoittauduthan mukaan kokoukseen viimeistään torstaina 27.5.2021.

Kevätkokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, kuten tilinpäätös ja toimintakertomus vuodelta 2020 sekä päätetään hallituksen vastuuvapaudesta.

Kevätkokouksessa jäsenistölle ehdotetaan säätömuutosta, jonka läpi menemiseen tarvitaan ¾ äänten enemmistö kevätkokouksen osallistujista. Sääntömuutokseksi ehdotetaan, että jatkossa Suomen aforismiyhdistys ry voi järjestää sääntömääräisiä kokouksia, jotka ovat kevät- ja syyskokous, myös verkkokokouksina.

Kevätkokouksen jälkeen kokousväelle esiintyy kevätkokouksen Special Guest Star, maailmannainen La Laina Sieniö, joka on aina oikeassa. Dame Laina esittää meille ennenkuulumatonta, viisasta ja tarkoin punnittua aforistiikkaansa.

”Kuinka kokoan aforismikirjan” -tapahtumassa esiintyy Kulttuurivihkojen Elias Krohn.

Ennen kuin pääsemme ihastelemaan La Laina Sieniön upeaa esitystä muistuttelen jäsenistöä lauantaina 8.5.2021 kello13:00 ”Kuinka kokoan aforismikirjan” Zoom-tapahtumasta, josta infoa alla:

Kuinka koota aforismikirja? Kuinka kustantaa tai saada aforismikirja kustannettavaksi? Jos tämänlaiset kysymykset askarruttavat mieltäsi niin silloin kannattaa osallistua aforismiyhdistyksen järjestämään zoom-tapaamiseen lauantaina 8.5.2021 kello 13.00–14.00.

Tapahtumassa Kulttuurivihkojen päätoimittaja ja toimitusjohtaja Elias Krohn pitää alustavan puheenvuoron edellä mainittujen kysymysten pohjalta ja vastailee sitten jäsenistöltä nouseviin kysymyksiin. Ilmoittautumiset puheenjohtajalle osoitteeseen [email protected] otsikoksi ”aforismitapahtuma 8.5.”. Puheenjohtaja Minna-Karoliina Heino lähettää osallistumislinkin kaikille mukaan ilmoittautuneille sähköpostitse perjantaina 7.5.2021.

Lämpimästi tervetuloa mukaan kuuntelemaan ja kyselemään!

Muistathan maksaa jäsenmaksusi kevätkokoukseen mennessä, jotta jäsenyytesi on voimassa.

Jäsenmaksutiedot:
Jäsenmaksu 15 euroa
maksetaan tilille FI59 1470 3000 2560 35 saajana Suomen aforismiyhdistys ry.
Käytä maksaessasi viitenumeroa 123.
Jäsenmaksu kattaa jäsenyyden kalenterivuoden 2021 ajan.

Kevät on hiirenkorvilla, valoa ja iloa!

Ystävällisin terveisin,
Minna-Karoliina Heino