Kevätkokous 9.6.2020

Hyvät yhdistyksen jäsenet,

Nyt on oiva mahdollisuus osallistua kevätkokoukseen, sillä se järjestetään online Zoom-alustan avulla. Kokous pidetään tiistaina 9.6.2020 klo 18:30.

Voit ilmoittautua kokoukseen lähettämällä sähköpostin puheenjohtajalle osoitteeseen [email protected] otsikoksi ”ilmoittautuminen kevätkokoukseen”.

Kokouksen alkaessa pääset siihen mukaan omalla tietokoneellasi klikaten linkkiä, jonka puheenjohtaja sinulle lähettää. Puheenjohtaja lähettää linkin kokousmateriaaleineen osallistujille perjantaina 5.6.2020. Ilmoittauduthan mukaan viimeistään torstaina 4.6.2020.

Kevätkokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, kuten tilinpäätös ja toimintakertomus vuodelta 2019 sekä päätetään hallituksen vastuuvapaudesta.

Kokouksen jälkeen Janne Tompuri ja Minna-Karoliina Heino lukevat Samuli Paronen -palkinnon saaneen Torsti Lehtisen aforismeja hänen uudesta kirjasta Matissen kappeli sekä Hanna-Leena Ylisen aforismeja vuoden 2019 aforismikirjaksi valitusta kirjasta Jotta varastaisit ajatukseni.

Muistathan maksaa jäsenmaksusi kevätkokoukseen mennessä.

Tervetuloa mukaan!