Syyskokous 4.12.2021 kello 15.00

Suomen aforismiyhdistys ry:n syyskokous järjestetään Helsingin keskustakirjasto Oodissa lauantaina 4.12.2021 klo 15.00 ryhmätyötilassa numero 4. Oodi sijaitsee osoitteessa Töölönlahdenkatu 4, 00100  Helsinki.

Syyskokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, kuten valitaan yhdistykselle puheenjohtaja ja hallitus sekä toiminnantarkastaja. Lisäksi käsitellään toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2022.

Syyskokoukseen voi osallistua myös zoomilla, virtuaalisesti. Jos haluat osallistua kokoukseen omalta puhelimelta tai tietokoneelta niin lähetä sähköpostiviesti osallistumisesta puheenjohtajalle [email protected] 2.12.2021 mennessä. Puheenjohtaja Minna-Karoliina Heino lähettää osallistumislinkin sähköpostilla 3.12.2021.

Syyskokouksen jälkeen kaikki halukkaat saavat lukea omia aforismeja maksimissaan 10 kappaletta. Tehdään aforismirinki – yhdessä.

Lämpimästi tervetuloa mukaan livenä tai virtuaalisesti!

Vuoden 2021 aforismikirjan valinta

Suomen aforismiyhdistys pyytää ystävällisesti lähettämään vuonna 2021 julkaistut aforismikirjat (1 kappale) vuoden aforismikirja 2021 -kilpailuun.

Vuoden aforismiteos valitaan seitsemättätoista kertaa. Valinnan vuoden 2021 aforismikirjaksi tekee Aurinko Kustannus Oy:n kustantaja Tanja Kanerva.

Aforismikirja lähetetään 31.12.2021 mennessä (postileima riittää) osoitteeseen

Tanja Kanerva
Aurinko Kustannus Oy
Helsingintie 26
03400 VIHTI

Kuoreen merkintä: ”Vuoden aforismikirja”. Vuoden aforismikirja valitaan tammikuussa 2022. Voittajalle ilmoitetaan asiasta henkilökohtaisesti. Onnea kaikille kilpailuun osallistuville!

Jäsenmaksu vuodelle 2022

Muistathan, että jäsenmaksusi mahdollistaa tapahtumat, kampanjat ja yhdistyksen toiminnan. Toiminnan järjestäminen koko vuodelle 2022 on helpompaa, mitä aiemmin jäsenmaksut saapuvat. Muistathan kuitenkin sen, että maksat vuoden 2022 jäsenmaksun vasta vuonna 2022. Näin toimimalla maksu ohjautuu oikein. Kiitos. Jäsenmaksu on 15 euroa. Jäsenmaksu maksetaan Suomen aforismiyhdistyksen tilille
FI59 1470 3000 2560 35.

Käytäthän maksaessasi viitenumeroa 123. Jäsenmaksu kattaa kuluvan kalenterivuoden 2022.