Syyskokous Zoom-kokouksena

Poiketen alkuperäisestä suunnitelmasta Suomen aforismiyhdistys ry:n syyskokous järjestetään koronatilanteesta johtuen Zoom-kokouksena lauantaina 4.12.2021 klo 15.00. Syyskokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, kuten valitaan yhdistykselle puheenjohtaja ja hallitus sekä toiminnantarkastaja. Lisäksi käsitellään toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2022.

Syyskokoukseen voi osallistua virtuaalisesti Zoomilla. Jos haluat osallistua kokoukseen omalta puhelimelta tai tietokoneelta niin lähetä sähköpostiviesti osallistumisesta puheenjohtajalle [email protected] 2.12.2021 mennessä. Puheenjohtaja Minna-Karoliina Heino lähettää osallistumislinkin sähköpostilla 3.12.2021.

Syyskokouksen jälkeen kaikki halukkaat saavat lukea omia aforismeja maksimissaan 10 kappaletta. Tehdään aforismirinki – yhdessä.

Lämpimästi tervetuloa mukaan virtuaalisesti!